nuffnang

26 October 2011

.makanan kegemaran saya.


soal makanan tak kompromi
aku bedal je asal ada rasa yang sodap

ikan bilis masak tempoyak :)


nasi ayam..macam biasa mana-mana aku pegi aku akan cube


pencuci mulut.biasa aku akan makan dulu sebelum nasi.nasi lambat sangat.




emmmmm paprik sotong cedapp


kailan ikan masin.suka masak ni sebab senang buat.
setiap kali buat mesti sedapp


udang rangup.crispy.






udang sambal moden nih


ouchhhh suka sangat


memang suka


meleleh .. emmm..


hooooouu ikan keli goreng memang pevret!!!


daging ke pape yg bakar aku suka sangat


roti jala biasa aku makan pagi-pagi breakfast la beb


ikan masak tempoyakkkkkk..suka gilerrr




burger blackpaper rindunya dah laaaama sangat tak makan


ohhh yang ni kesukaan..pergghh pencicah buatan sendiri


oooooooooohhh mengidam lagi




yang ni biasa2 je..papadem goreng tu hello makan dengan nasi goreng ikan masin 


nasi ulam..hurm sedap jugak nihh


nasi lemak pekena dengan ayam,,huuuuu 
.kacang aku letak tepi sebab tak suker.


setiap kali pegi pasar malam memang aku beli




rendang ayam memang kesukaan 


ulam awer muda..we are what we eat !


nasi air ke bubur nasi ke asal yang da kuah sup2 memang aku suka


lala ke remis aku dah lupa yang penting aku suka


tomyam memang aku suka sangat


makanan laut memang aku suka tapi aku elergik ! berani makan berani tanggun g.
pendek dan panjang citernya semua CIK SYA SUKA

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.