page

nuffnang

17 March 2012

I have a simple philosophy


I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches..just word !




my plan for tomorrow : tengok TRW beraksi . schedule yang tak boleh ditukar milik . 

i got an invitation from someone..WHY he invite me a few days before the date ? anybody should invite at least 2 week from the majlis . dont know should i go there because ,, you know me,,i will  I would not turn in the past again  ..lainlah kalau benda tu belum ditentu keputusan lagi .. i said A its mean for A . I plan fot it .. and i will make it happend . its me . tak suka sudah . tetap pendirian . aku cuba untuk velejar tetapkan pendirian aku  . my englishhhhh soooooooo broken giler. i want to improve my english for my present . waiting for my class . i miss that part " study '' . back to main point..biarpun ada sejarah lama..i want to be proffessional nak tengok jugak game tu . aku cuma minat layan trw . dia yang ajar aku tengok bola . dia tu sape ? entah aku pun tak tau mungkin oran atas padang tu . I am nobody but he is somebody..aku tak minat bola tapi aku minat dia ! haha rasa feel bila tengok .. eh tengok game lah . >____________'*


 





okay bersambung !



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)