page

nuffnang

11 March 2012

tiada tajuk

tiada tajuk



Better to remain silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt hoho




cara aku pakai enset : haha 

aku punya 2 rangkaian (wah ayat skema) 
number celcom aku langsung tak heran sape yang text aku akan masuk bakul recycle bin , 
maknanya langsung aku tak berpeluang nak baca sms sape2 sekalipun .
 jadi secara tidak langsung aku sendiri tak tahu ada orang text (patutlah sunyi je hp )  
. malaslah aku nak layan enset . baik aku melayang dalam dunia fantasi aku sendiri sahaja 
. aku memang suka bersendirian . mungkin ramai yang kenal aku dengan cara macam tu tapi masa lepak memang aku lepak lah beb .. aku bersendirian hanya soal melibatkan hati dan perasaan sahaja .

celcom aku memang sentiasa silent . 
yelah buat pe nak buat general profile
 lagipun bukan ada panggilan penting pun . 
biasalah number lama . 
suatu hari nanti bila dah terbuka hati aku akan guna enset dengan cara yang orang lain guna .
tak suka cara aku sudah.
naseb la kau nak fikir apa 
naseb baek aku single 
 kalau awal2 aku mention tak suka msg tak payah nak paksa aku ,, eleh macam lah aku playgirl ramai jantan 
kau tak percaya sudahhh(ooops tertulis) saje je

If you got my trust don't lose it. If you got my love don't abuse it ~sajer mencelah

sedikit sebanyak number celcom aku lah , 

second number pulak , 
aku kalau msg yang tak penting-penting tu aku tak layan ,
 tak payah nak tulis 
"weyyy ko wat pe ni free tak pertang nanti' tak payanh nak kasi ayat aku macam tu .
 tulis je niat ko yang sebenar
 nak ajak aku pegi jalan-jalan ke ape ke tulis je streg .  
aku tak suka ayat bunga2 kecuali ayat-ayat cinta..

second number family aku je yang selalu call . 
mana-mana aku pergi aku akan bawa 2nd number . 
kadang-kadang aku tak layan sangat sms . call pun tak layan . hahaaa . 
aku ras asetakat ni aku sahajan yang memahami diri aku sendiri . masa-masa nak bersendirian memang aku buat silent .
 kalau rasa aku dekat rumah tu boleh call telefon rumah . 
mesti korang rasa geram sebab aku tak angkat hp . 
bukan apa , masalah diri sendiri tak perlu orang tahu . 
 
ada orang kater setiap masalah kena share .
 ayat paling bodoh dalam kamus hidup aku . 
memanglah ayat tu boleh pakai. 
masalah diri sendiri tak perlu kot . 
nak tahu citer konon..
 
.ehhhh tak payah nak bersimpati dekat aku lah .
 aku memang kurang ajar sikit bab - bab masalah peribadi aku . 
sibuk nak kepoh bagai suh aku share . 


ok  taa






No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)