page

nuffnang

1 April 2012

Asia Brand Global Sdn Bhd


masa : awl tahun ni

first day sampai sini best sangat-sangat . Tempat keje tersangat bebas . Enset boleh bawa masuk sesuka hati .. pakaian bebas . semua supervisor sangat baik . cara kerja sangat mudah . Aku quit pun tak ada proses audit . Cuma system agak susah sedikit nak siapkan sale report .




wanie .

auntie jaja . wanie

Last day Promoter Anakku , The store Kota Bharu . Hampir 2 bulan ,aku dengan Autie jaja sama-sama quit sebab menumpukan sepenuh perhatian pada pelajaran . my part-time anakku,yanie pun sama..cuti semester  so die sambung balik masuk poli Jb .. almaklumlah cuti semester . Giler aku jumpa geng JB . tapi aku bukan budak poli Jb la .

yanie and me..budak poli Jb . see you @ jb next year

Kak Lik

with my auntie jaja :) miss you

 



# ilearn about sale ! i love it !
# hari-hari saya lalu masuk jalan lorong tepi shell dekat kompleks sekolah . memori gitewdepan rumah encik muis . hehe
#nak update lagi..malam nie !


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)