page

nuffnang

26 November 2012

Millelea Progene



Saya merupakan pengguna millelea progene  . disini saya ingin berkongsi mengenainya . Saya seperti wanita lain yang ingin menjaga kesihatan kulit . Sebagai seorang wanita saya juga ingin tampil dengan bebasnya masalah kulit .Saya tertarik pada iNi klik .
saya cuba sendiri dan lihat keberkesanannya .

Melilia Progene - Memperbaiki dan mengembalikan Kulit yang Lebih Sihat.

Melilia Progene dihasilkan daripada:
  • Bahan Aktif : SOD
  • Bahan Kecantikan : Royal Jelly yang paling bermutu dan serbuk mutiara terhidrolisis
  • Bahan Kesihatan : Herba- herba yang terpilih dan kaya dengan lebih daripada 20 jenis asid amino, vitamin dan mineral.
Melilia Progene juga mengandungi antioksidan yang amat berkesan seperti vitamin A, B, C, D dan E.

Kebaikan Melilia Progene

KECANTIKAN MENYELURUH
  • Melambatkan proses penuaan dan membantu mengekalkan wajah yang muda
  • Mengurangkan pigmentasi, kedutan, jeragat akibat penuaan dan parut.
  • Meningkatkan kelembutan dan kecerahan kulit
 KESIHATAN MENYELURUH
  • Menyingkirkan radikal bebasdan mengelakkan kerosakan akibat daripada radikal bebas
  • Menguatkan sistem imun
  • Meningkatkan tenaga dan kesihatan secara menyeluruh
Melilia Progene merupakan supplemen untuk kecantikan dan kesihatan. Ia kaya dengan antioksidan yang penting untuk menyingkirkan radikal bebas dalam badan. Kajian yang mendalam dan meluas oleh para saintis mendapati ia mengandungi nutrien yang tinggi dan merupakan produk yang amat berkesan.

Dos yang Disarankan

Ambil 2 kali sehari, 1 atau 2 biji setiap kali makan (disarankan untuk makan sebelum sajian)
PENYIMPANAN : Simpan di tempat yang dingin dan kering.
MELILEA Progene telah terbukti dapat membuatkan anda kelihatan lebih muda dan kulit lebih bercahaya!. Apakah yang menyebabkan faktor-faktor tersebut? Seperti yang terkandung dalam kandungan MELILEA Progene, ianya mengandungi Enzim Super Oxide Dismutase (SOD). Apakah itu SOD? dan bagaimana ianya memberikan kesan?.

Ceritanya semuanya bermula dari radikal bebas. Sains telah menemui bahawa penuaan adalah berkait rapat dengan radikal bebas. 
Akibat daripada tekanan hidup pada masa kini, ramai orang telah mengamalkan cara hidup yang tidak sihat. Mereka kurang atau langsung tidak bersenam, sering merokok dan mempunyai tabiat pemakanan yang tidak teratur. Oleh sebab itu badan mereka telah dicerobohi oleh radikal bebas dan ini juga telah menyebabkan sistem badan tidak dapat berfungsi dengan baik dan membawa kepada pelbagai penyakit, masalah kulit dan masalah penuaan awal.

Radikal bebas merupakan suatu molekul yang amat kecil, lebih kecil daripada virus dan bakteria. Radikal bebas merupakan molekul yang tidak stabil dan untuk mencapai kestabilannya, radikal-radikal bebas ini akan cuba untuk merampas elektron daripada sel-sel yang berhampiran untuk mencapai keseimbangan. Akibatnya, radikal bebas ini akan merosakkan sel dan tisu normal sehingga menyebabkan degenerasi fungsi badan.

Sementara itu, MELILEA Progene pula mengandungi SOD yang berupaya untuk menyingkirkan radikal-radikal bebas tersebut. Enzim ini ditemui oleh saintis Amerika, McCord dan Fridovich pada tahun 1969 dan telah digunakan dalam penyembuhan klinikal selama lebih kurang 30 tahun. SD boleh diekstrakdaripada haiwan ataupun tumbuhan dan wujud dalanm semua benda hidup seperti burung, gandum buah oren, bayam, cili, susu (termasuklah susu ibu) dan yis.

Dalam bidang perubatan SOD telah terbukti dapat digunakan dalam keadaan yang berkaitan dengan penuaan seperti memperbaiki keadaan kulit yang berpigmentasi, diabetis, katarak, masalah jantung dan pelbagai masalah kulit.

Jadi PROGENE telah terbukit berkesan dan telahpun diuji bertahun lamanya! disebabkan keberkesanan produk ini saya menjadi agent . Anda boleh lahhubungi saya :klik

Rm 198 fre postage .

 
 we are what we eat

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)