page

nuffnang

19 December 2014

SSF HoMe Deco With Love


Assalamualaikum.Semalam pegi cuci mata kat SSF Home Decoration.Rumah belum siap dah excited nak deco.

''saya nak bawa awak ke sesuatu tempat''

''kat mana'' dah masuk car sales gallery..tak kan nak bawa masuk sini
''saya nak triton mitsubishi..yang model latest ada camera belakang
 kalau pegi sekolah orang tanya saya kereta saya sendiri ke..pastu saya 
 akan jawap..taklah..itu kereta husband saya..habis dia pakai apa?..oh
 dia pakai wira je'' 

''depan ni je''

romantis juga My S ni walaupun 'lelaki sebenar

''eh eh SSF..saya dah lama nak masuk'' tersengeh je macam kerang busuk haha

xxx




''saya nak almari yang kite boleh design sendiridari bawah sampai siling dari kanan sampai kiri''
''boleh je kalau nak cepat guna duit sendiri..saya tak boleh usik duit awak''


sejuk je mate memandang sempat ke nak manjakan diri dalam tab mandi..harga macam ni berapa ek

Lepas rumah siap..ingat nak hidup simple je dulu sebab dah banyak habiskan duit untuk rumah..masa tu kite enjoy2 dulu..dah penat kumpul duit bayar lawyer semualah pasal rumah
 saya tak kisah tido beralaskan tilam je asal sebab saya sayang awak :D

''iyelah tu awak ni..perkara pertama saya nak beli masuk rumah ni ialah washing machine..nak harapkan isteri saya ni..baju dia pun saya basuh..awak beruntung tau dapat saya''

''yelah tq bangg..lebiu''

''love you tuu''

 ''awak ingat husband awak ni gaji berapa nak totally perfect home?''
''husband saya gaji tak banyak tapi cukup untuk home decoration setiap bulan ahaks''

perkara kedua lepas beli barang asas rumah..ingat nak deco toilet :D
 ''nanti kita dah tua takkan nak glass bilik mandi macam tu''
''ala nanti kite letak la tinted kaler hijau mude..ambik mood mude tu..camtuu''

:)


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)