nuffnang

8 February 2015

Nasi Ulam Kraftangan Kota Bharu


''ma tak nak duk tepi..ma nak duduk tengah baru nampak okey sikit'' 
:p


 sebenarnya ni lah kedudukan asal kiteorang Huhu

sebenarnya inilah bakal birasku
girlfriend adik ipar aku 
Sebenarnya kiteorang baru je sampai..pinggan lauk atas meja tadi tu yang orang lain punya
cop tempat walaupun ada pinggan sebab tak ada meja kosong

Makan 5 orang , RM45.00 murah kan ?

Sebenarnya ni cawangan kedai yang dalam bandar Kota Bharu
sebenarnya restoran ni terletak di Padang tembak,Pengkalan Chepa Kelantan
Malas nak masuk bandar bila dah tengah hari sebab jalan jem lagipun ni dah pukul 12 turun rumah

Banyak sangat sebenarnya

Sebenarnya saya isteri dia

Hehe

xoxo

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.