nuffnang

28 October 2016

SSPN for Fahim Aliuddin


Assalamualaikum.

Hari ni mommy nak cakap mommy dah buat SSPN untuk Fahim Aliuddin. Pelaburan sampai umur 18 tahun. Mommy tak nak Fahim susah macam mommy. Susah nak kena bayar PTPTN. Sebab PTPTN walaupun RM 200 sebulan, ia seolah olah suatu bebanan pada mommy. Ye lah bayar hutang yang tak nampak. Haha Apapun..


terimakasih kerajaan Malaysia,
 dengan PTPTN aku mampu mempunyai diploma dan ISMP






sekarang ni kan isu PTPTN. Ramai orang marahkan PTPTN. bagi pendapat aku, buat apa nak marah, reti pinjam retilah bayar, kereta RM800 mampu nak bayar. Siap g shopping sana sini, jalan sana sini boleh, PTPTN seratus pun tak nak bayar. Bebelan dan mungkin berbeza dengan pendapat orang lain. 


untuk SSPN, details bolehlah pegi kaunter BSN.



Nota kaki::
Mommy doakan Fahim Aliuddin menjadi seorang guru yang baik macam mommy.


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.