page

nuffnang

20 February 2012

jaga hati bukan kerja mudah



i feel so sad tonight . accidently sayer menjadi seorang yang penyibuk . kenapa dengan saya ni ??? 

adat tetamu 2 masuk kerumah orang 2 janganlah nak kurang ajar
 
saya yang start conversation tu , maknanya sayalah yang kurang ajar . kenapa sayer jadi macam ni malam ni ?

miss R , i am sory,,i dint mean anything okay ... please believe on me . please good thinking dik . hati ini berdebar2 mengatakan 'kenapa tangan ni gatal pergi chat dia' oMg 

saya hairan kenapa saya mewujudkan persalahfahaman dengan miss R , seperti yang kite tahu bahawasanya kite dilahirkan dari sebuah kemesraan . sebab tu sayer nak everyone in this world be happy . 

budak lelaki (blogger)Status di facebook sangat sangat bahaya. Oleh itu berhati-hatilah kalau nak nak taip apa-apa kerana lain orang lain interpretasi. Mungkin aku taip untuk kau tapi dia pulak yang terasa tup tup gaduh. Susah betul. Apatah lagi kalau isu isu sensitif seperti politik, agama dan sila isi tempat kosong~


Let’s talk today about Facebook fighting. How many of you are on Facebook?For those of you who are, be sure to add me as a friend. I love seeing what my readers are up to in their life.haha kepoh hal orang lagi..ohhh No

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)