page

nuffnang

16 March 2012

hampa


memang aku sampai rumah mohd haniff tu ! haha kempunan sih nak jumpa dengan wife dia . x ada jodoh nak jumpa , maybe next time aje . aku tak ramai sangat kawan lelaki . semua kawan kaum adam tu banyak dari kelas-kelas aku dulu lah . mula-mula sekali aku dah masuk dah lorong rumah dia tu,,tapi cetttt sesat kot . sesat tak ada maknanyer weii..jalan straight kot..haha..kalau jauh masuk kampung aku consider jugak la . heee
 
walaupun aku terlambat sebab mereka dah bertolak awal pagi at least aku sampai rumah dia dan bagi hadiah sekali . 

jumpa family dia pun dah okay bukan aku tak pernah kenal mak dia tu . okay lah may you happy,di dalam rahmatNYA selalu  :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)