page

nuffnang

20 October 2012

Bola.goodluck THe Red Warrior


assalamualaikum

hari ni semua post di FB kebanyakan tentang bola..bola..bola..kalau bola saya tetiba teringat pasal Tengku Abdul Muis .. this morning , secara kebetulan , i passed around his Ku Inn Workshop . I saw him in maron tshirt ..miss him alot..he is my first love and will always love him till forever.:) patut la saya raser macam tak nak pegi stadium..sebab pasangan jiwa saya ada dekat kota bharu !dia suami orang ,,so kenapa saya tulis pasal dia lagi

aliff firdua text me ' on the way to kL ' bagusnya dia text saya .. xoxo .. orang text tu , i replied la . semoga you selamat sampai (memang dah selamat) dan selamat pulang . dont forget to bring me 'bola kecik' not a fishball okay :)

pasal bola,,aku tak ada la nak minat sangat..aku sendiri pun ta tau kenapa aku suka pegi tengok bola..maybe sebab ada aura . Aku rasa aku dah nak menginsafkan diri...dah tak nak pegi tengok bola..almaklumlah tempat sesak macam tu tidak digalakkan untuk wanita especially perempuan baik macam sayer :p (kereta audy kaler grey awak sangat cun hehe)

kenapa minat ? sebab Khairul fahmi Che Mat je .. auw .. masa harimau malaya dulu saya sangat suka..bila The Red Warrior saya lagi suka..selalu je kan kite jumpe tapi awak atas padang , saya atas kerusi tengok awak main dekat stadium .. hehe


Perempuan minat bola tu mungkin memang sebab player game tu sendiri..silap hari bulan jadi playar..oops sory la tersasul 

sebenarnya bukan trend kalau perempuan minat bola . Mungkin mereka atau saya sendiri anggap ia suatu acara yang sihat . Dari lepak hisap shisha redbull tu kan..ada baiknya lepak kat stadium tengok bola . okay tak explanation sayer . Sambil lepak tengok boila tu kan,,,boleh la berkenalan bagi mana-mana yang single . Sory i'm not that type okay..tak percaya cubalah,,yang penting sayer sangat friendly..tapi depend pada niat kita sendiri datang tempat tu . Dalam islam niat tu utama .

nEED TO Attend hair class tomorrow..I better not think about my leave.dah banyak sangat aku apply cuti untuk tempoh kebelakangan ini. I don’t want to end up dreaming about stupid things. Owh, well. I think I should stop for now. I don’t want to end up dreaming about the worst thing .. huuu

kite tengok sape yang menang..The Red Warrior atau ATM .. sebut pasal ATM , ingat pasal mesin ATM :p

So I guess I will stop by now and update you guys more in my next post. See you kejap lagi..nak rehat kejap hehe! : D






No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)