page

nuffnang

21 October 2012

Tanah Tinggi Cameron



Rainy day .

bestnya main hujan . Tapi semua pergerakan terbatas . Aku prefer untuk hujan dari panas terik . I Love RAINY DAY . kalau diberi pilihan , aku tak nak tinggal dekat Cameron Highland . piss

Awal bulan nie aku ade pegi Cameron Highland dengan classmate aku . I"m there on the way to Perak for my CONVOCaTION . . Nak pegi IKBN CEMbONG , Negeri Sembilan boleh ?? 

. Tempat tu satu-satunya IKBN yang pernah aku sampai hukhuk..sadly story to story mory here . badly miss that moment there ;) sampaikan salam rinduku pada encik Ikbn Chembong tersebut . kalau boleh aku pun nak rasa mengajar dekat ikbn chembong tu . ehe assalamualaikum cikgu Nurul.. how sweety !


sampai je kat cameron,,hujan membasahi bumi :(




 

korang semua pakai high heel,,tenggelam timbullah sayer :p

 






 rindunya masa berlalu..lepas nak pegi Redang Island boleh ?



ps : Wall FB nya penuh dengan post islamic belum tentu dia amalkannya semuanya..be;um tentu dia seorang yang baik .. mana tahu hanya lakonan .

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)