nuffnang

21 December 2012

Cameron Higland


salam . semalam saya tulis entry cameron highland . rupanya ada sahabat kite pun buat entry sama .  tak ada banyak sangat tulis sebab dah banyak kali tulis so tak ada apa nak di tulis .





sila la sudi terjah cerita mereka dan cameron . salam ukhwah .

2012 bakal melabuhkan tirai .. next time I plan to go there again . pastinnya lagi meriah sebab aku kan dah transfer campus baru . kawan pun baru . hehe doakan saya kembali kesana lagi

2 comments:

  1. assalamualaikum...
    salam perkenalan....
    tq kongsikan link...
    pergi kesana jugak ker???
    perlahan² saya singgah sini baca...

    ReplyDelete
  2. saya pegi minggu lepas tapi 19 hb saya buat enrty cameron tu..blogwalking tengok awak buat entry 20hb so boleh la kongsi2..

    ReplyDelete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.