page

nuffnang

1 December 2012

senyum pagi ahad




 orang katre senyum itu awet muda . So kite kena la ceria selalu macam astro ceria itu .

aku ini seorang guru . patutlah aku tak lepas temuduga MEdsi beberapa tahun dahulu sebab aku bermain dengan perasaan . tapi aku pass je ujian itu . temuduga je tak . haha 

aku juga pernah apply guru sandaran . memang sial tak ada panggilan untuk itu (dulu la masa last diploma)

walau bukan cikgu sekolah menengah aku ini guru sekolah pengajian tinggi ! 
aku ada kau ada ?

aku teringin nak jadi cikgu kaunselor huhu maybe aku buat master bahagian kaunseling ;p
boleh ke degree education electrical buat ijazah kedua bahagian tu ?

orang kater kalau buat-buat senyum orang itu ego !

dasar ayat bengong bagi pendapat aku lah .. 
sebabnya
kalau kite ada masalah lepas tu kite marah-marah lepas geram kat orang
so kite takboleh buat macam tu .. kite kena selalu senyum menghadapi musibah tersebut macam aku cindarela afisya ini !


ok pause 


jari jari ini menulis lagi dan lagi 


dan akhirnya aku berjaya mempausekan serta mengstopkan jari ini dari menulis 

sekian 




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)