nuffnang

25 February 2013

Perabot Kayu Idamanku


hihihi perabot kayu pun nak dibuat entry
...idaman pulak tu .. 
biasala orang perempuanlah katakan semua dia minat 
 Jom tengok-tengok 
kalau kat kelantan tak tahu pulak kat mana ada jual perabot nak tempah macam ni hah
kat terengganu sebelum sampai Marang tu banyak je kedai perabot kayu macam ni













Nak tengok lagi boleh la page ini : KLIK

6 comments:

  1. cantik la, lagipun dia lg tahan lama ni :)

    ReplyDelete
  2. cantik..kalau kat Sabah ni terkenal dengan perabot Jati..mmg cantik2..harga pun lebih murah berbanding kt sana..:)

    ReplyDelete
  3. WOW..SURE MAHAL NI..NAMPAK ADA KELAS KAN

    ReplyDelete
  4. cantik.. saya suka almari tuh

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum all..teng 4 comment..sori busy nak reply . nyway thanks semoga semuanta sihat dan bahagia :)

    ReplyDelete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.