page

nuffnang

15 June 2013

Sizzling Hour


salam

Hanya Allah yang tahu perasaan ini ketika ini . Terimakasih Allah mengurniakan perasaan ini . Baru ada masa nak bukak lappy . Nyway saya dah ada di Kelantan . Alhamdulillah dapat jugak tukar masuk Kelantan . Selasa ni masuk la keje . Esok busy sikit .  Hurm cukuplah terseksa di bumi Terengganu .

Photo: Bersama partner makan saya | Perangai gile2 suka makan | saya suka perempuan suka makan | #sitihaija 

 berat aku yang dah susut bersama kekusutan yg melanda
eja menten aje . hehe

Sizzling time with my girlfriend..
tengs sayangku Siti Haija belanja sizzling tadi (orang dapat gaji) nanti turn saya pulak belanja awak lain kali . Gambar x de malas nak transfer . Ini pun copy dari Fb 
oke hari ni 19 july aku edit masuk picture :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)