page

nuffnang

1 May 2014

Tanjung Balau Beach Resort

Selamat haru pekerja semua,,selamat hari pekerja buat yang tersayang,,semoga dipermudahkan urusan pertambahan gaji..hehe..semoga menjadi pekerja yang baik..semoga semuanya selamat 'tuhan..jagakan dia..dia kekasihku..kau tetap milikku'



 :)

You are my one, my only, my everything, my shining star, my reason for living, I love you so much thank you for loving me. Together forever.

#banyak post cinta kebelakangan ini sebenarnya aku belajar membuang rasa sedih yang ada dalam diri . Aku juga bahagia tetapi aku juga dibelenggu rasa frust dalam kehidupan . Kegagalan dalam hidup membuka ruang untuk aku terus mara ke hadapan da mengajar ak erti ketabahan yan g sebenarnya . Aku bukan lagi lembik sepeti dahulu yang sentiasa meratapi kesedihan . Mungkin lepas ni aku boleh berkongsi how start new life ! My bright life start with him . At first he push me so hard toget out from the darkness of life and we reach for clash because of that problem but he never ignore my desicion  .By the way , this is also is Allah's swt planning. Terima Kasih Allah . Alhamdulillah .Nanti free boleh share bagaimana nak survive lepas gagal dalam hidup . Babai :)



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)