page

nuffnang

20 December 2014

Good Day With Love


''Saya hari ni nak diet''

''tak payah nak diet sangat pagi tadi dah makan hainan chicken rice''
''jom secret recipe''
''awak gemok ke kurus ke saya tetap sayang awak''
''kalau awak kurus sayang saya tu lebih sikit haha''

''saya nak newyork cheese cake''

''saya nak banana split''
''dah ada sorang satu..kek tu awak punya..banana ni saya sorang je *sigh''
haha


''jom keluar saya nak tunjuk padang kat awak ikut pintu ni''
''eh kenapa ada padang ni..selalu kite tak keluar pun ikut pintu ni''
''sebab selalu kite datang bukan nak berjalan pun''
''oo macam tu''


''awak..jom kite shopping makanan malam ni''

''saya nak beli cokelat untuk awak''
''hee sukanye''
''dah..tak payah nak suka sangatlah''
''awak ni bagi la hadiah kat saya je..macam dalam drama kat tibi tu''
''tak payah macam tu..macam ni pun dah kire romantis tau saya bawak awak pegi beli sekali hihi''


#jodoh itu adalah rahsia ilahi namun kematian juga adalah rahsia ilahi
#muhasabah diri
#selamat cuti sekolah


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)