nuffnang

9 January 2015

Jalan-Jalan Tahun Baru


Assalamualaikum.
Salam maulidulrasul.
Hubby nak jumpa saudara mara dia kat KL.Sampai sana dah malam so kami bermalam dekat rumah emak sepupu dia kat Kepong.

''Minyak dah murah apa salahnya sayang kite pegi jalan-jalan''

Dah sampai Kepong,dia cakap penat drive kereta manual..so pinjam kereta persona auto..isi minyak RM20 boleh pegi i-city pegi dan balik dan pusing-pusing KL.
Masa tu terfikir jap orang KL ni tak tido malam ke..erm ke sebab malam maulidulrasul..ke sebab tahun baru ke KL memang macam tu.


''sape nak ambik gambar kite ni ?''
''biar saya je ambik gambar awak''
hukhuk






** Gulai ayam sedap sangat dah lama tak rasa masakan orang kelate..time ni sempat la ambik petai..mula-mula tu ego sikit..rasa tak nak lah makan petai nanti bau..nak makan budu macam pedas je..herm apa lagi bila dah dia letak dalam pinggan kite takkan kite tak nak makan..hehe



Terima kasih Kak Ma dan sekeluarga masak kan untuk kami.Semoga family akak dimurahkan rezeki selalu.Insyaallah.

:)


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.