nuffnang

20 May 2015

Blackmores


sebenarnya dah hampir setengah tahun aku ambik supplement ni.Dulu masa bujang-bujang mana ada duit nak beli supplement macam ni.hehe Masa beli kat guardian ni offer RM 300 kot semua ni.AKu kalau beli wajib beli banyak.Ingat rajin sangat ke aku nak masuk banyak kali dalam guardian tu..hee

ala kite dah busy la..hukhuk



for husband and me.Pastu bagi vitamin c kat adik satu dan ibu satu :)


2 comments:

  1. wahh byk tu beli..

    yui multi tu ada tp jrg benor nak mkn..hohoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab saya bz so terpaksa ambik supplement..memang malas sangattt nak ambik..nasb sebiji je satu hari

      Delete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.