page

nuffnang

26 May 2015

Stadium Bukit Jalil With Love


Assalamualaikum.
seminggu sebelum:

''awak jom tengo bola''
''tak nak la saya..awak pegi la dengan kawan-kawan awak''

''dah lama saya tak pegi stadium''
''alaaa pasni awak boleh pegi saya tak halang langsung tapi kali ni saya tak nak pegi dan saya tak nak bagi awak pegi''

unplan tiba-tiba entah macam mana cair pulak huhu
okey la..jomlah kite pegi
and of cos dia punya air uka happy gile

masa tu dia busy dengan interview..so tengah malam kiteorang bertolak ke KL

sebab dah tengah malam bertolak kiteorang tido dalam keta di RNR Ayer Keroh Melaka
Bila duduk situ teringat plak dekat adik aku yang kiteorang penah singgah makan situ dengan hubby 
lepas tu dalam 8 pagi dah bertolak ke KL


''awak..bangun..dah lewat''
''apa yang dah lewat baru pukul 2''
''jalan jem nanti''
apa la yang jem sangat tu awal lagi kott heee asal bola je pandai pulak nak pegi awal

''erm yelah kejap la saya nak mandi''

Parking dekat LRT bandaraya pastu kiteorang menggunakan kemudahan awam.First time aku dengan dia naik LRT . First time jugak aku pegi tengok bola.Since aku hidup ni aku tak memasang sedikit impian pun nak pegi stadium.Dah la ramai laki nak himpit-himpit of cos tak kuasa aku nak pegi sana.SO bila pegi dengan hubby ni rasa selamat suka duka pun ada.

Masa pegi tu baru aku tahu apa maksud dia yang ''dah lewat'' sesak ramai sangat orang dalam LRT . Aku pun tak tahu aku ni dalam LRT Kelantan ke Kolumpo. heee kan best kalau KB ada LRT.KB sekarang ni pun jem teruk giler.


''saya baru perasan awak dah kurus''
''kurus sebab suami saya la hihi''
''mana boleh..saya ni x kurus lagi ni..tak aci''
''werkk'' 





# terima kasih bawak saya teman awak pegi tengok bola sayang :)

Kalau BERCINTA, Janganlah seperti NOBITA yang selalu putusasa. Biarlah jadi macam DORAEMON yang selalu penuh dengan keajaiban


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)