page

nuffnang

28 May 2015

Cermin Mata Ibnu SIna


...2 tahun lepas..

''saya cari spec Polarize untuk drive''

Masa tu aku pun terfikir spec Ibnu Sina..Masa pegi Melaka tertinggal pulak kat masjid..takkan nak patah balik sebab dah jau drive.Lepas tu aku beli lagi hadiah untuk si dia huhu masa tu kononnya sweet lah

''lepas ni appreciate sikit tau''
''nak buat macam mana dah tertinggal''

Masa tu aku tak de nak marah pun just cakap-cakap biasa je

..sebulan yang lepas..

''saya cari spec untuk drive malam..saya rasa silau sangat bila drive malam''

Masa tu of cos aku pun teringat kat Ibnu Sina tu lagi

then aku pun beli lah spec untuk drive malam

''saya rasa biasa je pakai spec ni''

terus aku rasa down jap..hmmm tak de makna nye beli..hukhuk
Tapi dia pakai je..baguss tak sia-sia beli
''nape awak tak beli untuk awak sekali?''

''tak cukup duit..
''kalau tak cukup duit tak payah la belikan untuk saya''
''tak pe saya bukannya drive'' ^_^

Spec Polarize ni sangat bagus untuk pemanduan.Memang dia bukan pilihan muda mudi tapi pada aku kualiti is important compared Ray Ban spec!Styling je lebih but nothing.Spec ni harga RM75 sahaja.Sangat murah dan sangat berbaloi.


Thank you Allah for everything you gave me, for everything you didn’t give me, for everything you protected me from- that which I know and that which I’m not even aware of, thank you for blessings that I didn’t even realize were blessings, thank you from guidance when I felt like I was slipping, and thank you for every thing else because no matter how many things I try to list, at the end of the day, I can’t even come close to thanking you enough.

Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)