page

nuffnang

10 January 2016

saya jual BAJA untuk menggandakan tanaman



Hai. Saya nak share testimoni Baja Ezigrow nie..Hanya sembur je..tak susah pun..die berasaskan air..dan yg penting selamat untuk kite. Harga trial RM30 je untuk hasil tanaman berganda.

WhatsApp saya 01110692017

Jom ADD FB saya :: https://www.facebook.com/tg.redcarpet
 



Apakah itu baja foliar? Apakah kegunaannya?
 
Baja foliar adalah baja larut air yang disembur dalam bentuk cecair. Baja foliar yang disembur pada daun akan menembusi daun dan dinding sel tumbuhan melalui sel epidermis dan stomata lalu meningkatkan aktiviti fotosintesis dan respirasi sel tumbuhan dalam masa satu jam. Berbanding dengan baja tanah, baja foliar lebih berkesan kerana ia dapat menembusi sel-sel tumbuhan dengan sepenuhnya.

Apakah kandungan nutrisi yang terdapat dalam Hai-O Ezigrow?
 
Hai-O Ezigrow mengandungi nitrogen, fosforus, kalium, magnesium, kalsium, besi, manganese, tembaga, zink, boron, molibdenum, asid humik dan pengawal tumbesaran.

Apakah nilai pH Hai-O Ezigrow?
 
Nilai pH Hai-O Ezigrow ialah 6.1 dan ia sesuai digunakan oleh kebanyakan tumbuh-tumbuhan.









4 Liter RM157

trial pack RM 30 include postage (  sebesar dan seberat botol air minera 500 m l)

 berminat ? Jom hubungi saya :)


01110692017

 
Sudi lah add FB saya :: https://www.facebook.com/tg.redcarpet



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)