nuffnang

5 January 2016

Pembukaan 2016



Tahun ni tak nak pasang azam langsung, cukuplah dengan berazam untuk ;

  • nak jadi anak yang baik
  • nak jadi isteri yang baik
  • nak jadi ibu yang baik
  • nak didik anak-anak dengan acuan islam yang sebenar

Tak pasang impian pun untuk tahun ni, tak mampu nak pasang impian. Kalau ada impian untuk tahun nie, of cos la macam tahun -tahun sebelum ni nak melancong dan jalan-jalan sana sini. Kalau berazam nak ada rumah sendiri dan kereta sendiri pun hmmmm kite ni tak keje macam mana nak ada impian nak semua tu ? tu la kite ni kenalah sedar diri kite..kadang-kadang kite tak sedar kite ni mampu pasang anagan je, nak memiliki dengan tengok depan mata aje la. Bagi duit kat parent sebulan pun tak mampu inikan pulak nak pasang azam yang melangit tingginya.

3 comments:

  1. insyaAllah ada la tu rezeki dari mana2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah..terima kasih..lama x nampak..sihat ke ?

      Delete
    2. Alhamdulillah sihat jer..ada je pun..

      Delete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.