page

nuffnang

8 February 2012

Dangerous Love



''Hai, anda minat drama Filipina? Anda minat Marian Rivera dan Ding Dong Dantes yang berlakon dalam Telenovela Marimar? nak beritahu anda tentang drama Filipina yang ditayangkan di Malaysia mulai 7 Disember lalu. Tajuknya Dangerous Love. Di Filipina, tajuknya Ang Babaeng Hinugot sa Aking Tadyang. Kalau anda nak tengok di TV3 memang takde sebab drama ini hanya di tayangkan di laman web Tonton. Anda perlukan internet berkelajuan tinggi untuk memastikan anda menonton drama ini dengan lancar''

selesai menonton dangerous love@ tonton tv3 . saya yakin , ia series love drama terhebat 2012 ! pada mulanya saya diperkenalkan oleh adik saya . lalu saya menontonnya di episod pertama . episod tersebut telah mencuri hati saya untuk terus melekat depan computer . selama 2 hari saya bersengkang mata ! hehe itulah saya .


bagi yg dah tengok tu , ok lah kan .sekadar mengisi masa lapang .


tak sabar nak tunggu ENDLESS LOVE . cter dia lebih kurang AUTUMN IN MY HEART !
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)