page

nuffnang

9 February 2012

silih berganti


rindunya saya pada lappy saya..apakan daya,,setiap yang datang pasti akan pergi . 

Ketika itulah baru kita rasa betapa dia sangat penting untuk kita . 
 
saya selalu main kasar dengan awak , saya tak pernah nak jaga awak dengan begitu teliti . lepas ni kalau saya ada lappy baru , saya akan tatang bagai minyak yang penuh .
 
 nyawa awak hampir melayang sebab bila saya charging , saya on awak , sepatutnta saya guna power je . tapi saya pentingkan diri sendiri .
 
 cakap pun tak guna , benda dah tak derkk . lepas ni kalau saya ada pengganti awak , saya nak jaga ia dengan baik seban ia merupakan barang peribadi seperti hp dan kereta dan tidak berkongsi milik walaupun dengan adik beradik kita sebab semua dah ada masing2 punya , jadi tiada istilah pinjam meminjam . auww .


 
 
impianafida.
 
 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)