page

nuffnang

19 November 2012

AIR traffic




masak la aku nak apply balik !

 [ tak nak mengundi (mogok)] siap banyak-banyak peringkat lagi .. 

kalau ujian peringkat pertama kena reject tak de la aku nak kesah tapi last stage kena reject memanglaaaaa aku rasa sangat kuciwa .. 

Dengan perasaan hampa.. aku sangatlah marah dengan keadaan nih . 

Adakala kita suka pada sesuatu..padahal ia tidak baik untuk kite..dan adakala kite tidak suka pada sesuatu..padahal ia amat baik sekali . 

Mungkin saya tidak ditakdirkan untuk ke jabatan penerbangan..mungkin disebabkan impian saya..Allah bagi juga peluang untuk saya merasai bagaimana rasanya berada di dalam Department of Civil Aviation . takdir hanya untuk impian menjadi seorang pendidik sahaja . 

Apapun ku panjatka rasa syukur pada Ilahi kerana memberikan peluang untuk sampai ke peringkat akhir aviation tersebut . 

Mungkin kalau dah masuk Kolej Penerbangan Awam mungkin saya kena reject . Sebab tu diperingkat akhir , rezeki tidak menyebelahi saya . Hanya seorang sahaja yang lulus ujian peringkat akhir . beznya kalau dapat masuk .. banyak elaun pulak tu.. :( tak mengapa . Semua itu Rahsia Ilahi . Allah juga tidak emmbebani seseorang melebihi kemampuan .

hampir setahun peringkat demi peringkat kena lalui . :( akhirnya kecundang di saat akhir .. (dah tak boleh nak mengorat dengan encik pilot huhuniat tak betul sebab tu kena reject huhu)

aku harap ada keajaiban lepas ni.hihi


Awal tahun hari tu aku pegi ambil ujian .
praise to ALLAH , i'm pass and proceed 2nd and 3rd . Akhirnya kecundang . Ahirnya aku sangat benci DCA huhu . 


Photo: semoga dipermudahkan urusan. insyaallah :)



Photo: gud luck 4me





ku biarkan kenangan itu tertinggal di awan nano .



sekian..



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)