nuffnang

21 November 2012

Mengemas Bilik


assalamualaikum +______+.

Memadangkan sudah lama saya tidak berada di rumah , bilik pun dah jadi stor tempat simpan barang . Apa lagi aktiviti hari ini adalah membunag lemak yang ada di pinggul .


apa naseb 



campak-campak ruang legar depan bilik huhu



esok pula aktiviti membasuh ruangan ini . dalam kepala memikirkan Clorox dan juga water jet yang ada dalam stor tepi rumah .

sedia didiami

eyh belum lagi

nak langsir kaler kuning sebab cadar saya warna kuning 
kuning tu melambangkan ketenangan dan juga warna diraja #mimpicinderella tV3
weekend nanti kena cari slaiding huhu





4 comments:

  1. perhhhhh mcm bnyk je nk dikemas kan?
    heheh JOM Na tolongggg

    *tolong bagi semangat tuk berkemas okay! ;)

    ReplyDelete
  2. hari ni malas nak buat haha
    *terimakasih daun keladi Na sebab tolong ;p

    ReplyDelete
  3. haih..jenuh nampak gayanya nak mengemas ni..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. almaklulah lama x balik rumah . sampai hari ni tiada mood nak hias hehe

      Delete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.