page

nuffnang

20 December 2012

manisnya madu itu


Ya Allah Ya Tuhanku, Jika rezekiku berada di atas langit, maka turunkanlah ia, dan jika berada di dalam perut bumi, maka keluarkanlah ia,sememangnya aku tak larat nak teruskan kperasaan yang tidak pasti ini .

tentang rasa : aku tak tahu apa yang aku rasakan sekarang ini . yang pasti aku rasa sangat sakit hati dan berduka cita . 

Aku sendiri tidak tahu kepada siapa aku tuju . Kadang-kadang aku rasa okay kadang-kadang aku rasa tak okay . 

aku tak tahu sampai bila aku terpaksa ikut perasaan nih . aku rasa nak bawak diri pegi bintulu je hew hew jauh sangat nak campakkan hati .. (padahal nak mengorat dengan IR petronas ) (padahal kat terengganu pun ade IR petronas)  harap bulan satu ni aku jumpa dengan encik IR petronas . sebelum ni aku tak terfikir pun pasal petronas di ganu tu . hihi saje je laaaaaa buat hati nih manis macam madu . hakikatnya pahit siot

cerah masa depan gitewww hew hewww seriously masa aku tulis ni dengan lajunya dan begitu bengis . 


oh ya aku terlupa pulak kan ade orang direct message aku dia tulis 


'akak nie kawan dengan laki orang ke'

aku bukan perampas tapi takdir tu buat kau rampas HAK aku !

sebelum aku jawap aku nak tulis ni dulu ;

aku tak ada masa nak cemburu . buang masa aku lah sangat kan nak cemburu . aku ada kesabaran yang tinggi . aku bukan seorang yang suka serang hendap kan .  kalau lagak aku macam tuh aku dah selamat jadi ahli keluarga dia dah pun beberapa tahun yang lalu ! bestnya sebab itu lah special relationship . nak tak nak dugaan hidup kena diteruskan . rasa sakit luka aku ni tak ada apa sangat nak dibanding dengan  dia dengan 'dia' .
 
OMg ! what the question siot .. kalau laki orang aku awal-awal dah reject . Ada pengalaman kot . Dah ada isteri pun nak menggatal . Memuncak sangat kegatalan tuh . 

hurm lainlah kalau laki tu Ex Bf kiter ke 'cinta terhalang' ke 'someone special relationship' ke of cos la cinta dalam hati sampai syurga macam entry aku tulis sebelum nih . 

walau dengan sape kite bersama sekalipun ke dia tetap ada dalam hati kite dan kite tetap mesra .. dah nama pun cinta dalam hati .heyyyy uu tapi bukan skandal okay  . ada jodoh ada la . semoga urusan jodoh aku dipermudahkan .  
 
Jarang orang ada special relationship neyh . contohnya inilah kisah aku ... ecece sekali lagi aku tulis entry nurkasih ini .. ceritanya lebih kurang macam citer dalam Nur Kasih Drama tv3  tu . 

aku bukan nak keruhkan keadaan tapi itu hak aku !  .it's hard to describe how I feel right now..I want to explain it but I don't know how..Aku dah tak nak panjang lebar nak mengarang susah nak describe kat sini..Semua orang dah celik IT dah tak buta IT 

#ego itu memakan diri 
 #Honey madu label baru alasan aku ; aku dah penat tukar blog baru nak kena import post lagi . So aku harap aku guna blog ini sampai la hembusan nafas terakhir aku . .

 Tak perlu bersedih lama. Cinta itu milik Allah. Hari ini Dia tarik rasa cinta dari hati pasangan kamu sehingga tawar hatinya. Sebab, mungkin esok atau lusa Dia campakkan rasa cinta yang lebih segar dalam hati si dia yang setepatnya untuk kamu. Semalam kamu berjalan dengan tidak cermat dan tidak berhati-hati . Hari ini dan esok, waspadalah jangan terpijak atau memijak onak dan duri. Jangan kau kutip lagi serpihan kaca. Buka mata, buka mata hati, guna iman dan tawaqqi. Akhirnya, 'kan kau jumpakan permata



iloveyoumommyiloveyoudaddy.impianafida.


2 comments:

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)