page

nuffnang

9 December 2012

Mask produk Cen Green Global .



 




Apabila usia kita semakin meningkat, fungsi-fungsi badan akan merosot beransur-ansur; begitu juga dengan kecergasan dan keremajaan. CenGreen Global berusaha untuk membangunkan Siri Cen-G yang berteraskan perubatan kecantikan moden dan menggabungkan Fullerene C60 ramuan yang paling popular di dunia dengan terapi batu permata. Siri CEN-G bertujuan untuk membantu anda mengembalikan keremajaan dan memelihara fizikal, mental dan rohani yang sihat serta cergas melalui kaedah penjagaan kecantikan semula jadi yang berkonsepkan homeopati.
Pasukan R&D Siri CEN-G berjaya memilih ramuan yang amat bernilai seperti Fullerence C60, Ekstrak Malachite, Asid Tranexamic, Protein Sutera, Sodium Hyaluronate yang menepati syarat “Kepekatan tinggi, Ketulenan tinggi, Kadar penyerapan tinggi, Tahap keselamatan tinggi, serta Bebas daripada bahan penambah dan alkohol”. 

Siri produk yang ditemui juga mesti memenuhi lima kualiti utama, iaitu “Keberkesanan tinggi, Hipoalergenik, Kesan pencerahan dan pelembapan kulit dan menghilangkan tompok hitam”.

 Pekatan yang dihasilkan mampu meresap jauh ke lapisan dalam kulit untuk membebaskan kandungan aktifnya dan mengatasi masalah kulit dengan cepat dan berkesan.
Demi merealisasikan impian untuk mengejar kecantikan, CenGreen Global tidak berkompromi terhadap perkara-perkara berikut:
  • Keprofesionalan: Membangunkan formula penjagaan kecantikan terbaru dengan ilmu pengetahuan yang profesional.
  • Keberkesanan: Hanya ramuan yang terbaru, selamat dan berkesan dipilih.
  • Harga berpatutan: Menyediakan produk berkualiti tinggi dengan harga berpatutan.
  • Transformasi: Sedia menerima cabaran untuk memenuhi keperluan golongan pengguna yang berbeza.
  • Kecantikan: Menangani pelbagai masalah kulit untuk menyerlahkan kecantikan.
Lapan keistimewaan Siri CEN-G
  • Teknologi Nano yang tercanggih
  • Teknik pengekstrakan mineral yang eksklusif Molekul bertenaga
  • Mineral surih
  • Menghilangkan lapisan kulit yang keras dan tebal
  • Melembapkan kulit
  • Mencerahkan kulit
  • Mengembalikan keanjalan dan ketegangan kulit
Siri CEN-G “Tanpa” 5 jenis bahan penambah

Siri CEN-G “Tinggi” dalam 5 aspek:

Ramuan eksklusif dalam Siri CEN-G: Fullerence C60Fullerence C60 adalah ramuan perubatan biologi, ia dikomposisikan daripada 60 atom karbon dan merupakan ramuan anti oksigen terbaik yang menerima Anugerah Nobel. Hasil kajian sains membuktikan Fullerence C60 bertindak serentak untuk menangani empat masalah penuaan kulit:
  • Menentang Radikal Bebas - Fullerence C60 dapat diserap dengan cepat dan bertindak untuk menghapuskan radikal bebas dan melindungi sel-sel kulit. Ramuan yang terdiri daripada 1% Fullerence RS larut air yang berkepekatan tinggi serta berpaten. Ia juga dikenali sebagai “Tukang Sapu radikal bebas” kerana mampu mengurangkan radikal bebas yang terbentuk.
  • Anti Pengoksidaan - menguatkan fibroblast, menggalakkan penghasilan kolagen dan mencegah penuaan kulit. Fullerence RS larut air selain berfungsi sebagai antioksidan yang kuat, juga berkesan untuk mencerahkan kulit dan memudarkan tompok hitam. Kesan anti pengoksidaannya adalah 10 kali lebih tinggi berbanding dengan CoQ10 dan 172 kali lebih hebat daripada Vitamin C.
  • Memudarkan tompok hitam dan mencerahkan kulit - mampu bertindak secara sinergi untuk menghapuskan melanin yang timbul pada lapisan epidermis, dermis dan bawah kulit. Ia juga berkesan untuk mengurangkan pembentukan melanin, mengaktifkan fibroblast, merangsang penghasilan kolagen dalam badan dan anti keradangan.
  • Anti Keradangan - berkesan untuk melindungi sel, anti bakteria dan mengelakkan kulit daripada menjadi alergi serta membentuk lapisan pelindung pada kulit untuk menghalang kerosakan akibat sinaran ultra ungu.
Batu permata eksklusif yang terkandung dalam Siri CEN-G: Ekstrak Malachite
Malachite juga dikenali Batu Bahagia. Ia kaya dengan mineral surih seperti kuprum yang mampu menghidupkan semula kolagen dan elastin, seterusnya mempergiatkan penghasilan protein bagi merangsang penghasilan kolagen, mengaktifkan SOD untuk menentang radikal bebas, menguatkan daya ketahanan semulajadi kulit, dan juga mengekalkan kelembapan kulit bagi mengurangkan masalah kekurangan air yang berpunca daripada proses pengoksidaan.
Ramuan yang lain:
Protein Sutera
Ia berkesan sebagai pencerahan kulit yang menakjubkan; ia juga berfungsi untuk menyingkirkan melanin dan meningkatkan keupayaan kulit untuk menyerap air. Selain daripada itu, ia berkesan untuk menyerap sinaran UV dan menghalang sinaran UVB, UVA dan UVC.
Asid Tranexamic
Ia bertindak untuk menghalang aktiviti tyrosinase supaya mengurangkan pembentukan melanosit dan juga merencatkan keaktifannya secara langsung. Ia berkeadaan stabil dan tidak mudah terpengaruh oleh faktor persekitaran atau sistem penghantaran.
Sodium Hyaluronate
Ia berbentuk gel dalam tisu-tisu dermis yang berfungsi untuk menyimpan air dan menambahkan kapasiti kulit. Ia juga merupakan faktor pelembap kulit yang hebat dan mampu menyerap 500-1000 kali air yang lebih banyak daripada saiznya.
Siri CEN-G mengandungi ramuan-ramuan terbaru serta terpilih untuk menangani pelbagai masalah kulit. Siri produk Cen-G amat berkesan untuk menangani empat masalah penuaan:
  • Menghapuskan radikal bebas
  • Anti pengoksidaan
  • Memudarkan tompok hitam dan mencerahkan kulit
  • Anti keradangan
CEN-G Enhancing Ampoule dan CEN-G Enhancing Mask sesuai untuk semua jenis kulit, khususnya:
  • Kulit kering dan dehidrasi
  • Kulit kusam dan berjerawat
  • Kulit kendur dan lendut
  • Memulihkan dan melembapkan kulit
Cara penggunaan:
 
Bersihkan kulit. Patahkan leher bekas Ampoule, tekan leher Ampoule pada bahagian bawah bekas Ampoule, tolak pekatan ke bahagian mulutnya. Sapukan pada seluruh wajah dan bahagian leher. Urut dengan lembut sehingga ia diserap sepenuhnya.
Buka pek Enhancing Mask, tarik perlahan kedua tali pengikat pada bahagian bawah dagu mengikut lengkung wajah lalu digantungkan pada telinga. Biarkan selama 15-20 minit, kemudiannya ditanggalkan, urut dengan lembut sehingga ekstrak pada lapisan permukaan diserap sepenuhnya oleh permukaan kulit.


.impianafida.

 1 set mengandungi 7 keping Mask . harga belum lagi dalam RM 380.00 ++

dijual juga pada single bagi untuk pakej ekonomi dengan harga 58.00 ++

will update.
sesiapa yang berminat boleh la contact saya . klik FB saya disebelah .

 


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)