nuffnang

29 January 2013

Be the more organised Mommy


Jom pegi The Curve .  


Eh ada kid zania..apa lagi..baru lepas hantar anak-anak pegi main situ . 

 
Mommy nak shopping kejap ey anak-anak..nanti mommy datang jemput..mommy nak shpping barang dapur sikit  . berangan siap . 


kidzania malaysia 1


kidzania malaysia 3

when mommy is shopping..daddy keje sebab tu mommy jalan bawak anak-anak



kesian pulak bila balik sekolah , awal tahun keje sekolah tak banyak sangat pun . Kadang kadang langsun tak ada , anak-anak terperap je dalam rumah . Dengan hantar anak anak kat situ boleh la memberi pendedahan kepada mereka tantang kerjaya di masa akan datang . 

Be the more organised Mommy

Walaupun mereka masih anak kecil mommy harap semua anak mommy berjaya di dunia dan akhirat . Pilot doctor lawyer teacher dan engineer..lengkaplah sebuah keluarga bahagia

Impianafida .

note : impian menggunung tinggi . semoga cepat kawin  :)

   



4 comments:

  1. Assalamualaikum my dear! hehe comelnya impian! sheila doakan jodoh awak yang terbaik, yang soleh dan yang sayangkan awak sepenuh hati! comel je baca entri ni! hehehe

    http://sheilashahfiekry.blogspot.com/2013/01/tolong-singgah-dan-baca-ini-hehe.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam sheila . amin ya rabbal alamin :) nanti fida datang singgah lepas reply ni.

      Delete
  2. baru nak tanya betul ke dah ada anak, nampak muda trang ting tung lagi hehehe....apa pun mmg elok tanam cita2 yg murni cenggitu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehe..sory buat tersalah faham . slalu saya memang suka berangan . Yup menanam cita-cita lah katakan . Nak ambik hasil pokok kena tunggu masa yang lama..siram bagai , letak baja barulah dapat hasil gitu :D

      Delete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.