page

nuffnang

13 February 2013

My Dream car


Pertama sekali mestilah BMW X6 : Lebih elok untuk whole family dan juga masa single . Tapi harga kenapa banyak sangat lebih mahal dari sebuah banglo RM 400 ribu . 

 


Kedua Volkswagen beetle . Pandu sorang nak pegi office sendiri . Kecil dan sangat selesa untuk berjalan . Ada style g2 ! Comel kan..ada yang tak suka ? Adik Phaten je la tak suka ada pulak cakap macam katak pisang wep .. Model ini sahaja yang I minat . hee comelnye Beetle ni . Harga Beetle ni tak pernah pulak nak sevey .


 


 At least ada harrier / hilux /triton pun dah okay . Hilux senang sikit nak angkut barang stock masuk office . Lagipun ketinggian I terasa keyakinan bila memandu Hilux

#Tak nak MYVi ( demand melampau ) . Biar je la berangan bukan kena bayar pun tak ada menyusahkan sape-sape.



#buat hal dengan aku menjatuhkan maruah aku memburukkan aku membelasah aku ikut sedap mulut sahaja nak panggil aku dengan nama ...... ada hati nak bebaikk dengan aku . malas nak layan , Seb baik aku seorang yang baik . aku tak cakap aku benci cuma buat tak tahu je lah . Lebih baik ignore sahaja orang yang macam tu . hidup ini terlalu singkat untuk membenci orang . Begini aku .. orang macam tu kita ignore sahaja nanti lama-lama dia rasa bosan dengan sikapnya yang suka nak cari masalah dan nak cari pasal . Biar tuhan je balas perbuatan dia tu .

#Musim cuti sekolah dah habis . So tak akan ada entry jalan-jalan lagi semuanya pasal mimpi IMPIANAFIDA


7 comments:

  1. Assalamualaikum fida, bestnya ada dream car! hee style gila. sesuai dengan fida. sheila suka keta compak. macam kelisa ke. comel dan selesa nak bawa. besar2 ni tak confident hihi setakat duduk sebelah je confident level tinggi menggunung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam sheila..fida nak pakai kereta jenis yg tggi so bila drive laju confident sikit..kalau kereta compak tak confident sebab bergoyang..hihi

      Delete
  2. dream car... he he he... tiba2 cam nak cakap... BMW X6 tu memang ler selalu dimimpi2kan tapi x mampu pun nak beli...tengok dan test duduk dalam jer boleh lah... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BMW X6 memang lawa giler..beetul tu mampu pandu uji je la jawapnya..mahal sangat kot..baik beli banglo..hehe

      Delete
  3. KERETA IMPIAN KAK BUI KERETA HONDA JAZZ HYBRID JER..HEHE

    ReplyDelete

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)