nuffnang

4 February 2013

Pantai Irama,Bachok.


Assalamualaikum . Hari ni pegi Jabatan Pendaftaran Negeri sebab nak tukar IC baru gitew . Jauh jugak nak sampai Bachok . Nak diikutkan tak ada lah jauh sangat pun ..Wisma Kota Bharu lagi dekat tapi jenuh nak menunggu giliran . Tak tahu dari mana datangnya manusia . Do decide pegi tempat jauh sambil makan angin dekat pantai .


Sampai je sana.. Bila masa pulak ada batu-batu macam tu ? Maybe masa musim hujan hari tu rasanya . Sekarang ni ombak kuat sangat sampai pasir pun masuk dalam mata sebab angin kuat . Macam nak tumbang pun ye ada jugak . terlalu slim lah katakan . semua orang cakap slim tapi aku rasa tak ada lah sangat . Bff aku Siti Haija lagi slim . hihi




   


Impianafida #akusukasangatpantai

6 comments:

  1. KAK BUI SUKA PANTAI TP X SUKA MANDI PANTAI SBB CEPAT SUNBURN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fida suka mandi pantai..ambik angin pantai pun suka ! :D

      Delete
  2. lama dah tak jejak kaki kat pantai...tgk gambar baca gian pulak rasanya..
    :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum fida, bestnya! arghhh nak g pantai gak... tak sabar nya nak jalan pantai lagi. hee angin je

    ReplyDelete

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.