nuffnang

14 December 2013

Hangout Hilangkan stress


Assalamualaikum . Yesterday Im hang out with my bff . Well hanging out with friends can be a great way to keep our mind off of things for a while .Lepas hangout maknanya stress tu datang menerjah lagi la kan huhu? Searching dor the best place to rest my mess mind . Dengan dukacitanya rasa sakit jiwa sakit hati sakit mata sakit telinga .. Why I choose that restaurant at evening ? Saya suka nature.Ya Allah bising giler kenderaan lalu lalang bunyi bising burung lelayang.well bandar biasalah kan.Kalau jiwa tenteram ok la .Stress therapy apa jadahnya . How does stress affect the body ? haa dont kow how far it is but stress makes me strong . Itu juga punca aku suke melencong dan melancong tahun ni belum ada rezeki ke Tanah Suci lagi . Mungkin tahun depan sebelum hari raya puasa . Hujung tahun ni pun tak ada kemana-mana . Banyak sangatt komitment .

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/2a75ca2e62c011e3a6bb1272bb146ed9_8.jpg 

ni semua salah meja ni yg terlampau tinggi bukan saya yang kurang tinggi
Sejujurnya ingin perutku kembali ke jalan yang lurus..

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/3c690bfe631211e3b1a712eaeed9ec7a_8.jpg 


http://distilleryimage10.ak.instagram.com/5596d6b2631f11e3abd4129eb955129a_8.jpg 
sebenarnya roti canai tisu ni tinggi..ni time dah nak habes dah so rebah la dia haha

Masa mula-mula sampai kiteorang duduk dalam restaurant tu tapi tak selesa sebab ramai pekerja tengok kiteorang . Tetiba segan pulak . kat luar panas . Ergh bertambah stress jadinya . Papepun masih sempat mengukir senyuman..terukir bintang takkan hilang cintaku padamu ! Ni semua terpengaruh dengan Terukir Bintang gitu . TV 3 tuu

when u got a stress..Go hang out with your friends ! gooo

XOXO


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum / salam sejahtera ! i am afisya afida.