page

nuffnang

3 July 2014

Gegey Fest 2014 , Kota Bharu


Assalamualaikum

Pada mulanya aku malas nak pegi festival gegey kat Kota Bharu sebab ye lah ''sesungguhnya aku berpuasa'' menahan diri diri dari godaan hawa nafsu.Shopping pun dugaan memandangkan aku kekurangan duit untuk membeli-belah.Pegi pun sebab adik aku yang ajak lima enam kali kot.Akhirnya lesian aku pun cakap okey je.Bila fikir balik sebab nak saving , aku tak jadi pegi.Lepas tu my mum cakap,pegi aje la nanti ibu bagi duit.Hiks Aku pun terus seperti ribut bersiap-siap cari jeans tak jumpa yang lain ada tapi aku nak pakai yang tu..last skali terpakai skirt.

Bila sampai sana,it is true that Gegey Fest ? Aku terpinga-pinga,kenapa tak buat je Women Fest ? Totally semua produk kecantikan , baju dan all of women stuff,ada la sikit jual printed tulis nama kat baju dan makanan.Adik aku cakap peniaga online turun padang datang sini as vendor.Aku pun tak ada nak shopping sangat,dua kali pusing terus balik.Nak beli baju semua macam tu aju tak ada berminat sangat sebab dah banyak baju,''Belanja di bawah kemampuan bukan di atas kemampuan''.Tiga empat kali aku pakai baju tu aku dah tak berapa nak pakai dah..simpan dalam almari dua tiga tahun aku cari balik.Kalau baju kurung lainlah sebab kerjaya aku memang kena pakai macma tu dan lain jugaklah untuk tudung.



xo

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum / salam sejahtera. Jemputlah komen jika bermanfaat. Terima kasih :)